break even analysis

Thursday, December 31, 2009

Azam Tahun Baru?

bercakap pasal azam memang tak pernah habis. persoalannya, adakah azam yang pernah diazamkan sebelum ini telah tercapai? dimanakah tahap kita sekarang? berapa banyak azam kita nak buat tahun ini? menurut kalender Islam, tahun baru bermula pada bulan Muharam. saya rasa ada sebagai seorang Islam, wajarlah kita memulakan azam pada bulan Muharam dimana ianya jatuh pada 18 Disember 2009 bersamaan 1 Muharam 1431H.

saya telah membuat azam bermula disember 2009. azam saya ada 8 azam 2010. Antaranya, settlekan PTPTN, Umrah.....kawen.. hehehehe. semoga semuanya akan berjaya dicapai dan dipermudahkan perjalanan menuju ke arah kejayaan dan kecemerlangan hidup.

Doaku, perolehi kebahagiaan dunia dan akhirat, nak jadi orang kaya yang beriman dan baik hati, dikurniakan suami yang baik dan beriman, keluarga ku hidup bahagia dan tenang, dikurniakan kudrat dan tenaga untuk berbakti kepada bumi (bercucuk tanam & tanam bunga), dapat membantu orang-orang yang memerlukan pertolongan ku (sedaya upayaku), dikurniakan orang-orang sekeliling yang baik hati dan saling menyayangi, mendapat pekerjaan & jawatan yang lebih baik, berjaya dalam perniagaan dan bersifat dengan sifat-sifat MAHMUDAH.

mungkin banyak lagi doaku..teruskan memohon dan meminta kepada ALLAH SWT. Allah pasti mendengar DOA kita semua. tapi yang penting usaha kena ada..ok..

No comments: