break even analysis

Wednesday, June 16, 2010

My Eye

saya dianugerahkan sepasang mata yang sihat. waktu sekolah dulu selalu admire dengan orang yang speaky...mcm cantik jer...so aku pon berusaha kuat untuk pakai kacamata..masa tu pinjam kawan yang pakai spek memg pening..toing3x..then tentukanx berjaya lagi..pastu asyik baca dalam gelap (sebab lampu dah tutup). masa tu katil duk tepi sekali..so dapat lah cahaya bulan ..hahahha...tapi memang x berjaya...dah aku pon lupekan hasrat tu...mas tingkatan 6 atas..ada my fren yang mmg pakai spek..bila dia buka jer...dia ckp pening...then dia kata 15% kecantikan asli dah tiada bila pakai spek..huh!..alamak..x nakkkk la pakai spek..so mata saya pon terus sihat..sampai la..masuk zaman bekerja...semakin lama..ditambah faktor mengadap komputer... hmmm.. mata semakin pedih..mmg diri x nak mengaku.."adakah aku dah rabun"...waaaaaaaaa.. bila check..kebetulan keja kat klinik..sah..mmg rabun..aduhaiiii...akhirnya MATA RABUN menjadi kenyataan..so kenalah pakai spek..mulai dari saat itu ...

Masa pergi Labuan dulu..this thing happened..mcm ada habuk..tapi bila gosok mata..x hilang gak..mcm ada habuk snagkut kat bulu mata...bila kuis2..mmm x mau jugak...ape benda nih..x pe lah..masa berlalu..sekarang dah hampir 4 tahun..lately mcm makin worst...dah jumpe doktor..then doktor refer to pakar mata hospital putrajaya..app this Julai...harap2 tiada ape yang berlaku..saya sayang mata saya...mcm2 andaian..ada cacing la..parasit la....seramnya...nauzubillah..

No comments: